Keystone logo

1 Kurs Program i Kundrelationer i Förenade arabemiraten för 2024

Filter

Filter

  • Kurs
  • Förenade arabemiraten
  • Företagsekonomi
  • Kundrelationer
Studiefält
  • Företagsekonomi (1)
    • Tillbaka till huvudkategorin
    Platser
    Hitta fler platser
    Typ av examen
    Varaktighet
    Studietakt
    Språk
    Språk
    Studieformat

      Popular degree type

      Popular study format

      Popular education type

      Kurs Program i Kundrelationer

      Kundrelationer hänvisar till de strategier som företag använder för att kommunicera med och upprätthålla en positiv relation med sina kunder. Målet med kundrelationer är att bygga långsiktiga relationer mellan företaget och dess kunder.

      En kundrelationsexamen kommer att ge dig de färdigheter och kunskaper som krävs för att lyckas i kundtjänst och ledningsroller. Du får lära dig att utveckla effektiva kundrelationer och hantera kundkontakt. Dessutom kommer du att få en förståelse för konsumentbeteende, marknadsföringsstrategier, PR, kassaverksamhet och mer.

      Med en examen i kundrelationer kan du satsa på en mängd olika karriärvägar som marknadschef eller kundtjänstrepresentant. Du kanske också arbetar för statliga myndigheter eller ideella organisationer där dina kunskaper kan omsättas i praktiken för att hjälpa andra. Oavsett var du slutar arbeta efter examen, kommer en examen i kundrelationer att ge dig de verktyg som behövs för att lyckas i alla kundvända roller.

      Förenade Arabemiraten är en federation av sju emirat på den östra sidan av den arabiska halvön, vid infarten till Persiska viken. Mycket av arbetskraften i UAE är utländska utlandsstationerade - därav landet 's befolkning makeup är så skiftande, med emiratiska medborgare är en minoritet i sitt eget land.

      Kurser är akademiska kurser som undervisas av kvalificerade lärare och som är avsedda att öka studentens kunskaper inom ett visst område. Kurser varierar i fråga om längd, omfattning, innehåll och varaktighet.