Keystone logo

Kurs Program i Modemarknadsföring i Asien för 2024

Filter

Filter

  • Kurs
  • Mode
Studiefält
  • Mode (0)
  • Tillbaka till huvudkategorin
Platser
Hitta fler platser
Typ av examen
Varaktighet
Studietakt
Språk
Språk
Studieformat

Kurs Program i Modemarknadsföring

Området modemarknadsföring fokuserar på en mängd olika företag och couture-relaterade ämnen. Beroende på vilket program man väljer kan man studera analys av kläder, sociala modeaspekter, e-handelsstrategier, ekonomi och marknader, statistisk analys och forskningsmetoder.

Studenter som fullföljer en del av sin examen i Asien växer i antal. För närvarande, den andra och den tredje största ekonomierna i Asien. Utan begränsning, har eleverna beskrivit sin tid i Asien som den bästa upplevelsen i deras liv. Idag, tre av de fyra mest befolkade länderna i världen finns i Asien: Kina, Indien och Indonesien.

Kurser är akademiska kurser som undervisas av kvalificerade lärare och som är avsedda att öka studentens kunskaper inom ett visst område. Kurser varierar i fråga om längd, omfattning, innehåll och varaktighet.