$close

Filter

Visa resultat

Se påbyggnadscertifikat i Reklam i Asien 2021/2022

Ett påbyggnadscertifikat är något som de som vill utöka sina kunskaper ofta tar. Att ta denna typ av certifiering är ofta till hjälp för att uppnå ett nytt jobb i ett annat område eller för att tjäna mer pengar.  Studenter som fullföljer en del av sin examen i Asien växer i antal. För närvarande, den andra och den tredje största ekonomierna i Asien. Utan begränsning, har elev… Läs mer

Ett påbyggnadscertifikat är något som de som vill utöka sina kunskaper ofta tar. Att ta denna typ av certifiering är ofta till hjälp för att uppnå ett nytt jobb i ett annat område eller för att tjäna mer pengar.  

Studenter som fullföljer en del av sin examen i Asien växer i antal. För närvarande, den andra och den tredje största ekonomierna i Asien. Utan begränsning, har eleverna beskrivit sin tid i Asien som den bästa upplevelsen i deras liv. Idag, tre av de fyra mest befolkade länderna i världen finns i Asien: Kina, Indien och Indonesien.

Se alla påbyggnadscertifikat i Reklam i Asien 2021/2022

Läs mindre
Fler alternativ inom detta ämnesområde: 
$format_list_bulleted Filter
Sortera efter:
  • Populärt Senaste Titel
  • Populärt
  • Senaste
  • Titel
École Intuit.Lab
Mumbai, Indien

Kursen är ett premiumprogram som ger studenterna en djupgående förståelse för strategier för reklam, branding, design, digital och kommunikation.

Kursen är ett premiumprogram som ger studenterna en djupgående förståelse för strategier för reklam, branding, design, digital och kommunikation. -
Postgraduate Diploma
Heltid
18 månader
Engelska
Campusstudier