Keystone logo

0 Deltid Basår Program i Studier i marknadsföring Marknadsföring i Indonesien för 2024

Filter

Filter

  • Basår
  • Studier i marknadsföring
  • Deltid
Studiefält
    Arkitekturstudier (0)Biovetenskap (0)Designstudier (0)Energistudier (0)Företagsekonomi (0)Generella studier (0)Hotell och turism (0)Humaniorastudier (0)Hållbarhetsstudier (0)Ingenjörsstudier (0)
Platser
Hitta fler platser
Typ av examen
Varaktighet
Studietakt
Språk
Språk
Studieformat

Inga program uppfyller dina sökkriterier. Förfina dina filter.

Clear filters

Popular education type

Deltid Basår Program i Studier i marknadsföring Marknadsföring

Marknadsföringsprogram kan ge studenterna särskilda färdigheter och kunskaper såsom att lära dem att identifiera målgrupper, ta fram prissättningsstrategier, utveckla tjänster och produkter och använda reklammetoder för att nå lämpliga konsumenter.

Indonesien antog ett högkvalitativt utbildning, som ger utbildning i tre grundläggande nivåer med den högsta nivån är den universitetsnivå. Nyligen landet uppgraderade fem högskolor att fullt universitetsnivå med ett syfte tillmötesgående även internationella studenter som kanske vill studera i Indonesien. Högskoleutbildningar i Indonesien är ackrediterade av National Ackreditering styrelsen för Högskoleverket. Nationen 's huvudstad är Jakarta.

Ett basår är ett studieprogram som ger studenterna en chans att bli bekanta med högskoleliv och universitetskurser. Genom att förbereda studenterna på de förväntningar de kommer att mötas av inom högre utbildning kan basårsprogram hjälpa dem att bli mer framgångsrika i sina studier.

Deltidsinlärning gör att man kan få en examen eller examen även om man inte kan gå i skolan på heltid. Man kan lära sig i sin egen takt, successivt samla poäng som räknas till en slutlig examen.