Keystone logo

Filter

  • Basår
  • Studier i marknadsföring
  • Deltid
Studiefält
    Arkitekturstudier (0)Biovetenskap (0)Designstudier (0)Energistudier (0)Företagsekonomi (0)Generella studier (0)Hotell och turism (0)Humaniorastudier (0)Hållbarhetsstudier (0)Ingenjörsstudier (0)
Platser
Hitta fler platser
Typ av examen
Varaktighet
Studietakt
Språk
Språk
Studieformat

0 Deltid Basår Program i Studier i marknadsföring Marknadsföring i Japan för 2024

Filter

Tyvärr, inga program matchar dina tillämpade filter.

Rensa filter

Populära examenstyper

Populära utbildningstyper

Deltid Basår Program i Studier i marknadsföring Marknadsföring

Marknadsföringsprogram kan ge studenterna särskilda färdigheter och kunskaper såsom att lära dem att identifiera målgrupper, ta fram prissättningsstrategier, utveckla tjänster och produkter och använda reklammetoder för att nå lämpliga konsumenter.

Japan har en av de starkt integrerade system för högre utbildning i Asien. Japans inställning till naturvetenskap och teknik är högt värderade alltså deras utbildningsnivå mycket strukturerad från barndomen till primär genom sekundära till tertiära nivåerna. Med 126 miljoner människor som bor i Japan har ett kulturellt rik miljö. Greater Tokyo-området är det största storstadsområdet i världen, med över 30 miljoner invånare.

Ett basår är ett studieprogram som ger studenterna en chans att bli bekanta med högskoleliv och universitetskurser. Genom att förbereda studenterna på de förväntningar de kommer att mötas av inom högre utbildning kan basårsprogram hjälpa dem att bli mer framgångsrika i sina studier.

Deltidsinlärning gör att man kan få en examen eller examen även om man inte kan gå i skolan på heltid. Man kan lära sig i sin egen takt, successivt samla poäng som räknas till en slutlig examen.