Keystone logo

0 programs found

Filter

  • Basår
  • Kina
  • Studier i marknadsföring
  • Deltid
Studiefält
    Arkitekturstudier (0)Biovetenskap (0)Designstudier (0)Energistudier (0)Företagsekonomi (0)Generella studier (0)Hotell och turism (0)Humaniorastudier (0)Hållbarhetsstudier (0)Ingenjörsstudier (0)
Platser
Hitta fler platser
Typ av examen
Varaktighet
Studietakt
Språk
Språk
Studieformat

0 programs found

Tyvärr, inga program matchar dina tillämpade filter.

Rensa filter

Populära utbildningstyper

Deltid Basår Program i Studier i marknadsföring Marknadsföring

Marknadsföringsprogram kan ge studenterna särskilda färdigheter och kunskaper såsom att lära dem att identifiera målgrupper, ta fram prissättningsstrategier, utveckla tjänster och produkter och använda reklammetoder för att nå lämpliga konsumenter.

Den Kina högre utbildning för ett par år har röstats fram som en av de bästa bland de asiatiska länderna. Detta land har över 150 både offentlig och privat ägda universitet distribution på alla provinser i Kina. Den högre utbildningen är forskningsbaserade.

Ett basår är ett studieprogram som ger studenterna en chans att bli bekanta med högskoleliv och universitetskurser. Genom att förbereda studenterna på de förväntningar de kommer att mötas av inom högre utbildning kan basårsprogram hjälpa dem att bli mer framgångsrika i sina studier.

Deltidsinlärning gör att man kan få en examen eller examen även om man inte kan gå i skolan på heltid. Man kan lära sig i sin egen takt, successivt samla poäng som räknas till en slutlig examen.