
Deltid Basår Program i Marknadsföring i Lima, Peru 2024
Översikt
Lima är huvudstad i Peru och det är populärt för att vara ett bra företags destination. Lima har ett blomstrande hotellrörelse grund av denna anledning. Med detta i åtanke universitet i Lima som Universidad de Lima och Universidad Nacional Mayor de San Marcos, är dedikerade till att förbereda eleverna för att konkurrera bra i företagsvärlden.
Marknadsföringsprogram kan ge studenterna särskilda färdigheter och kunskaper såsom att lära dem att identifiera målgrupper, ta fram prissättningsstrategier, utveckla tjänster och produkter och använda reklammetoder för att nå lämpliga konsumenter.
Peru är ett bra och billigt ställe att gå ombord på spanska kurser (när du är där), speciellt i huvudstaden, Lima. Peru är det tredje största landet i Sydamerika med ett skiftande klimat med olika livsmiljöer som kusten, djungeln och högland. Högsta ranking universitet är Pontificia Universidad Católica del Perú i Lima.
Ett basår är ett studieprogram som ger studenterna en chans att bli bekanta med högskoleliv och universitetskurser. Genom att förbereda studenterna på de förväntningar de kommer att mötas av inom högre utbildning kan basårsprogram hjälpa dem att bli mer framgångsrika i sina studier.
Deltidsinlärning gör att man kan få en examen eller examen även om man inte kan gå i skolan på heltid. Man kan lära sig i sin egen takt, successivt samla poäng som räknas till en slutlig examen.
Filter
- Basår
- Studier i marknadsföring
- Deltid