Filter
- Basår
- Studier i marknadsföring
- Deltid
0 Deltid Basår Program i Studier i marknadsföring Marknadsföring i Sydkorea för 2024/2025
Filter
Tyvärr, inga program matchar dina tillämpade filter.
Rensa filterDeltid Basår Program i Studier i marknadsföring Marknadsföring
Marknadsföringsprogram kan ge studenterna särskilda färdigheter och kunskaper såsom att lära dem att identifiera målgrupper, ta fram prissättningsstrategier, utveckla tjänster och produkter och använda reklammetoder för att nå lämpliga konsumenter.
De lärosäten som ingår regelbundna fyraåriga högskolor och universitet. Utbildning tas på stort allvar i Sydkorea, och landet är hem för flera universitet i världsklass, varav många har utbytesavtal med olika utländska universitet, och är ett bra sätt för utlänningar att uppleva livet på landet.
Ett basår är ett studieprogram som ger studenterna en chans att bli bekanta med högskoleliv och universitetskurser. Genom att förbereda studenterna på de förväntningar de kommer att mötas av inom högre utbildning kan basårsprogram hjälpa dem att bli mer framgångsrika i sina studier.
Deltidsinlärning gör att man kan få en examen eller examen även om man inte kan gå i skolan på heltid. Man kan lära sig i sin egen takt, successivt samla poäng som räknas till en slutlig examen.