B2B Kunden Bedömning i Asien
Institute For Asia Strategy And Knowledge (I-ASK)
Nyckelinformation
Campus läge
Kuala Lumpur, Malaysia
språk
Begär info
Studieformat
På Campus
Varaktighet
2 dagar
Takt
Heltid
Studieavgifter
SGD 2 800 / per course
Ansökningstiden
Begär info
Tidigaste startdatum
Jan 2025
Stipendier
Utforska stipendiemöjligheter för att hjälpa till att finansiera dina studier
Introduktion
B2B Kunden Bedömning i Asien
Kursinnehåll
Denna två dagars seminarium kommer att träna dig att bedöma och hantera kunder i B2B sektorn i Asien. Kursen lär dig ett strukturerat tillvägagångssätt för att utvärdera produkten fitness kontra konkurrenten erbjudanden, kvantifiera storleken på marknaderna och testa dessa marknader utan att ta på sig för mycket risk. Dessutom ger seminariet en introduktion till upprättandet försäljningskanaler, förbereda kampanjer lansering och hantera relationer med dina nyckelkunder.
 
 
Varför ska du delta?
Bedömning kunder inom B2B sektorn, att välja en lämplig försäljningsstrategi bland förvirrande alternativ och hantera dina nyckelkunder är avgörande för din långsiktiga framgång och lönsamhet i Asien.Denna två dagars seminarium utrustar dig med professionella verktyg för att skapa hållbara, effektiva och lönsamma försäljningskanaler i Asien.
 
 
Vill du
 
- Identifiera rätt B2B-kunder i Asien?
- Profilera och bedöma dina potentiella kunder?
- Sälj högre förädlingsvärde alternativ för dina befintliga kunder?
- Övervaka dina kunder och förutse deras behov?
- Förbättra din relation med nyckelkunder?
- Upprätta en varaktig säljstrategi i Asien?
Om skolan
Frågor
Liknande kurser
Sommarskola i Asien – Singapore
- Singapore, Singapore