MagisterexamenPhDLawKandidatexamenMBAHealthcareCoursesOnline
Keystone logo
Santa Barbara City College Skills Competency Award in International Marketing: Fashion and Beauty
Santa Barbara City College

Skills Competency Award in International Marketing: Fashion and Beauty

Santa Barbara, Amerikas förenta stater

Förfrågans varaktighet

Engelsk

Heltid

Sista ansökningsdag för begäran

Begär tidigaste startdatum

USD 419 / per credit

På Campus

Introduktion

Skills Competency Award (SCA) in International Marketing: Fashion and Beauty är ett specialiserat program som fokuserar på att ge riktad utbildning och kompetensutveckling inom området internationell marknadsföring specifikt inom mode- och skönhetsbranschen. Detta program är utformat för att utrusta individer med de kunskaper och färdigheter som krävs för att navigera i de unika marknadsföringsutmaningarna och dynamiken i mode- och skönhetssektorerna på en global skala.

Global marknadsföring Mode- och skönhetsindustrins entreprenörer och andra entusiaster för produkter i denna kategori frodas nu över gränserna både inom tegel och murbruk och e-handel. Kompetensutmärkelsen omfattar undervisning i de viktiga områdena för internationell affär och marknadsföring tillsammans med marknadsföring på sociala medier när de gäller denna lukrativa globala industri. Efter genomgången av programmet genom praktisk läroplansförståelse och exponering för detta område kommer att ha genomförts.

Finansprogrammet erbjuder personliga och professionella ekonomikurser som leder till statligt godkända certifikat och överföringsprogram inom finans. Studenter som är intresserade av finansbranschen bör överväga den studiegång som beskrivs för Finance Certificate. Ytterligare kurser i personlig penninghantering och fastighetsinvesteringar erbjuder möjligheter till personlig utveckling. Dessa program har utformats i samråd med ledande lokala experter. Kommersiella banker och investeringsbanker, sparande och lån, kreditföreningar, sparsamhets- och finansbolag letar efter kandidater med dessa färdigheter.

International Business Program ger en introduktion till de centrala aspekterna av internationellt företagande. Ämnen inkluderar de ekonomiska, politiska och sociala miljöer där vi verkar; hur internationella aktiviteter förändrar strategierna för framgång i ledningsuppgifter för planering, marknadsföring, ekonomi, juridik och personal; och principerna förknippade med internationellt utbyte av varor, tjänster och investeringar. Unika tillämpade korta kurser erbjuds under våren i internationell affärsjuridik och grunderna i import och export.

Marknadsföringsprogrammet är utformat för att leda människor till jobbmöjligheter inom områdena reklam, marknadsföring, detaljhandel, grossistförsäljning och internationell marknadsföring. Begreppen planering och utveckling av produkter och tjänster betonas, tillsammans med studier av förpackning, distribution och statliga regleringar.

SBCC erbjuder en överföringsavtalsgaranti (TAG). En TAG är ett avtal mellan studenten, SBCC, och specifika fyraåriga högskolor eller universitet. Detta inkluderar sex University of California (*UC) institutioner, sex California State Institutions (CSU), sju Kalifornien privata institutioner, nio out-of-state institutioner, samt Honour Transfer Agreements med tio institutioner och 8 CSU:er utan campuspåverkan. Studenter måste anmäla sig till TAG-programmet och arbeta med en TAG-rådgivare. Klicka här för att lära dig mer på TAG-programmets webbplats.

Antagningar

Stipendier och finansiering

Läroplan

Programresultat

English Language Requirements

Certifiera din engelska kunskap med Duolingo English Test! DET är ett bekvämt, snabbt och prisvärt engelska onlinetest som accepteras av över 4 000 universitet (som det här) runt om i världen.

Gör ett gratis övningsprov!

Om skolan

Frågor