
Diplom in
Diplomerad i Digital Marketing Specialist Co-op Toronto School of Management

Introduktion
![]() | ![]() | ![]() |
Diplomerad i Digital Marketing Specialist Co-op
Detta ettåriga Co-op-diplom fokuserar på marknadsföring, reklam och kampanjhantering. Den drivs av Digital Marketing Institute (DMI). Efter avslutat program kommer du att få ett Digital Marketing Associate-certifikat från DMI.
Bygg en sund marknadsföringsstrategi med hjälp av forskning, förstå PPC-marknadsföringsmodellen och få ut det mesta av sociala medier för att frodas i vår digitala värld. Lär dig av gästföreläsare och få praktisk erfarenhet av samarbete för efterfrågade överförbara färdigheter. Börja online, avsluta på campus.
I det här programmet kommer du att vara redo att förvärva branscherkända certifikat och lära dig att:
- Utveckla digitala reklamkampanjer som presentationer, webbplatser och sociala medier, broschyrer, rapporter och nyhetsbrev.
- Använd verktyg som WordPress, HTML och CSS, Google Ads och Google Analytics.
- Lär dig att förbättra ditt skrivande och skapa innehåll i reklamsyfte.
- Planera och implementera en framgångsrik marknadsföringsstrategi för att positionera ett varumärke och behålla dess rykte och bygga en webbplats.
- Genomför undersökningar för att identifiera nyckelintressenters intressen och farhågor.
- Bygg, optimera och analysera PPC-kampanjer på Google Ads och Bing Ads.
* Studenter kommer att erbjudas betalda eller obetalda inträdestjänster relaterade till deras studieområde. Karriärserviceavdelningen kommer att ge fullt stöd till studenter vid bokning och förberedelser för intervjuer. Det är studentens ansvar att prestera väl under alla intervjuer samt under hela samarbetsperioden. Placeringar är beroende av tillgänglighet och kommer att variera beroende på program, säsong och förändringar på arbetsmarknaden samt studentens engelska nivå och tidigare yrkes- och akademisk erfarenhet. Om co-op-placeringen inte är tillgänglig kommer studenten att behöva slutföra ett Capstone-projekt som ett alternativ till att ta examen från programmet.
Kurskrav
- Ha en Ontario Secondary School Diploma eller motsvarande eller vara minst 18 år och klara Wonderlic-testet.
För personer som inte har engelska som modersmål:
- Framgångsrikt slutförande av TSoM EAP nivå 4 eller ha de erforderliga IELTS-poängen på 5,5 eller motsvarande för icke-engelskspråkiga som modersmål
- Klara TSoM English Assessment (skriven på plats eller online med examensproctor)
Karriärsbana
Utexaminerade från denna kurs kommer att kunna sikta på roller i multinationella företag inklusive positioner som:
- Kommunikationsansvarig
- Specialist på digital marknadsföring
- Samordnare för sociala medier
- Innehållsskapare/skribent
Varaktighet
51 veckor, inklusive schemalagda raster
Avgifter
2021 priser:
- $14 495 CAD
- Internationella studenter: Slutpris efter stipendium: $10 495 CAD
- Kanada och Kanada permanentboende studenter: Slutpris efter stipendium: $4 276 CAD
- Avgifter för teknik, böcker och material tillkommer
2022 priser:
- Internationella studenter - Slutpris efter stipendium
- Dagtid: $10 500 CAD
- Kanada och Kanada permanentboende studenter - slutpris efter stipendium
- Dagtid: $4 276 CAD
- Avgifter för teknik, böcker och material tillkommer