CSM Academy International

Inledning

Läs den officiella beskrivningen

Meddelande från VD

CSM Academy International grundades i april 2005. Det erbjuder tjänster relaterade till servicehantering som förbättras genom våra kopplingar med flera utomeuropeiska universitet och organisationer som är kända för sina specialkurser på serviceområdet. Vi har också fått en 4 års EduTrust Singapore-pris i augusti 2017.

Vi känner igen det faktum att akademiska program erbjuds i överflöd och därmed vill kunna tillgodose behoven hos serviceindustrin, där det knappast finns några akademiska tjänsten diplom eller grader. Tjänsteindustrin uppgår nu till mer än hälften av landets BNP i denna region och därigenom blir meddelandet tydligt att Excellent Customer Service nu är nyckeln till en konkurrensfördel i ett företag.

Tjänsten är allt till framgång för din organisation, oavsett branschens karaktär, vara inom sjukvård, gästfrihet, turism, IT och till och med tillverkning.

Bra kundservice är inte bara den främsta linjens personal. Det bör genomträngas i hela organisationen, där ledande befattningshavare måste tro på det och gå i samtalet för att skapa en tjänstekultur i företaget, så att våra servicehanteringsprogram från certifikat till masternivåer skulle tillgodose hela företagets behov inom alla sektorer .

Vi är engagerade i att tillhandahålla en hög standard på service genom att främja en miljö som främjar studentinlärning. Vi har utvecklat insynsskyddade policyer som sprids till våra studenter och förmedlas i vår kommunikationskanal i studenthandboken, hemsidan etc. för att försäkra dem om att deras välfärd också tas hand om förutom deras studiebehov.

Våra föreläsare och handledare väljs utifrån deras ämnesexpertise, erfarenhet och engagemang. Vi har mer än 61 heltid och / eller deltid akademisk personal, inklusive en utländsk pool med 16 lärare / professorer / docent från våra partner universitet, som flyger in för att regelbundet genomföra intensiva föreläsningar för kandidatexamen . Av 61 akademiska medarbetare tar en panel av 11 Singapore Registered Nurses ledarskapet som deltidskollegieutbildare för att träna våra elever i Certificate III i åldersvård, certifikat inom terapitjänster och omvårdnadskurser. Vi sparar inga ansträngningar för att tillhandahålla det som är bäst för våra studenter i deras strävanden att nå sina drömmar och ambitioner.

csm-about-ceo-signature.png

Verkställande direktör (PEI Manager)

CSM Academy International

Vår vision

Att vara Premier Educator for Service Excellence

Vårt uppdrag

Att inspirera lidenskap för service och bidrag till samhället genom excellence in Continuous Education

Våra värderingar

Ansvar, Integritet, Passion och Excellence (RIPE)

Vår kultur

En öppen och främjande läromiljö, med ömsesidigt respekt och professionalism att bygga en högpresterande organisation

Platser

Singapore

CSM Academy International

Telefon
+65 629 629 62