Keystone logo
© Carrianna Field
MindMetriks

MindMetriks

MindMetriks

Introduktion

MindMetriks - Ledare i neuromarknadsföring i Latinamerika

Neurmarknadsföringstjänster, Strategisk rådgivning, Neuro-rekrytering, NeuroShopper, försäljning och uthyrning av Eye Trackers, GSR, EEG och Face Coding.

  • Neuro Services Innovation Consulting, Marketing Management, Sales Management och Human Talent.
  • Vetenskaplig utvärdering av varumärken, koncept, kampanjer, produkter, förpackning, sensorisk marknadsföring.
  • Laboratories of Neuromarketing, Ergonomics, Psychology. Eye Trackers, EEG, Face Coding, Galvanic Response.
  • Neurovetenskapstjänster för urval och utvecklingsprocesser av mänskligt talang.
  • Vi utvärderar din köpare vetenskapligt och prestandan för din produkt vid försäljningsställen.
  • Masters and Courses of Neuromarketing and Neuro Sales Specialised by Industries.

geralt / Pixabay

internet, cyber, network

Vetenskapligt och etiskt stöd

MindMetriks är medlem i Neuromarketing Science

NMSBA är baserat i Nederländerna och är den viktigaste föreningen i Neuromarketing världen.

MindMetriks i det enda företag som är ackrediterat av NMSBA i Colombia.

Vår grundare och nuvarande VD, Luis Fernando Rico Navas , har skrivit artiklar om neuromarknadsföring för tidskrifter som INSighs Magazine , den enda NMSBA-tidningen som ägnas åt Consumer Neuroscience och Cambridge Marketing Review, en tidskrift specialiserad på marknadsföring vid University of Cambridge Storbritannien

Bevisad erfarenhet
MindMetriks i figurer:

122381_Mindmetriks01.jpg

Specialiserade yrkespersoner
Vårt team:

MindMetriks är ett av pionjärföretagen inom Neuromarketing i Colombia och Latinamerika och ett av de ledande konsult- och distributionsföretagen inom Neuro och Scientific Bio Technology för neurovetenskapliga laboratorier vid de viktigaste universiteten i Colombia, Mexiko, Peru, Guatemala, Costa Rica, Chile och Argentina bland andra.

MindMetriks har ett team av konsulter i Colombia, Latinamerika och Europa, specialiserat på olika strategiska discipliner som stöder och skapar förslag med högt mervärde från analysen av biometriska mätningar gjorda till användare och konsumenter.

Vårt team av konsulter har personal med mer än 20 års direkt arbetslivserfarenhet i strategiska positioner i företag som Procter

Vi har deltagit i utvecklingsprocesser för innovationsplaner och nya företag i Europa för företag som Osram (Leader in the Lighting sector), Panasonic och Trend genom unika och fokuserade workshops för detta ändamål.

Vårt team integrerar discipliner som Neuro Science, Psychology, Bio Technology, MBA, Master in Strategic Business Design, Specialists in Strategic Marketing, Theory of Constrains (TOC), Design of Value Chains for innovation bland andra.

Slutligen har vi erfarenheten av att vara internationella konsulter och talare i ämnen som Strategi, Innovation, Neuromarketing och Neuro Loyalty samt delta i akademin i specialiseringsprogram och MBA i Colombia.

Global vision
Vår operation i världen

MindMetriks är baserat för att tillhandahålla neuromarknadsföringstjänster i Colombia för hela Latinamerika och i Storbritannien för hela Europa.

Tack vare dynamiken hos våra kunder och marknaden har vi allierade i vart och ett av länderna där vi verkar, och därmed erhåller vi den lokala kunskapen i varje land som vi kombinerar med de mest sofistikerade Neuro Scientific Research-teknikerna över hela världen. Erfarenhet i länder i regionen: Mexiko, Guatemala, Costa Rica, Panama, Colombia, Nicaragua, Salvador, Ecuador, Peru, Chile och Argentina

Vår metodiska styrka tillåter oss att ha homologa studier för våra regionala klienter.

Vad som rör oss
Tro och värderingar i MindMetriks :

MindMetriks tror och värderar vi:

    1. Integrationen och upplevelsen av de olika disciplinerna: Vi är medvetna om och värdesätter de bidrag som varje konsult ger genom sitt kompetensområde: antropologer, psykologer, matematiker, forskare etc.
    2. Respekt för våra kunder och deltagare: Etik med våra deltagare och våra kunder kommer alltid att ligga över vår verksamhet.
    3. Fasta processer och metoder: Vi utvecklar de bästa neurovetenskapliga metoderna för att integrera dem med de välkända traditionella forskningsmetoderna.
    4. Lösningar snarare än rapporter: Mer än en rapport hittar du alltid lösningar för att förbättra det du utvärderar. Vi följer dina processer upp till 6 månader efter utvärderingen.
    5. Den bästa vetenskapliga tekniken: Vi letar alltid efter den bästa vetenskapliga tekniken för att sätta den till våra klienter.
    6. Samarbete: Vi utvecklar samarbete med våra kunder, partners, konkurrenter och föreningar för att förbättra nivån på neurovetenskap som tillämpas på Neuro Marketing, i Colombia och världen.

Platser

  • Madrid

    Madrid, Spain, , Madrid

Program

    Institutionen erbjuder även:

    Frågor